Клейка стрічка, або історія, про яку ви навіть не здогадувалися

Скотч: ціна, яку потрібно було заплатити

Кульмінаційний етап виробництва клейкої стрічки переносить нас у США у 1923 рік. Саме тоді 22 річний музикант Річард Герлі Дрю влаштувався на роботу у «Minnesota Mining and Manufacturing» («3М»). Компанія займалася виробництвом наждачного паперу. Тож керівництво відправило Дрю до місцевих авто майстерень, де він повинен був слідкувати за роботою майстрів з новинкою «Wetordry».

В один з днів такої роботи, хлопець звернув увагу, що робочим дуже складно дається фарбування автомобілів у два та більше кольорів. Аби досягнути бажаного ефекту, вони повинні були маскувати частини машин за допомоги саморобного клею, шпальт газет й хірургічної стрічки. Однак коли таку стрічку знімали, вона досить часто знімала й свіжу фарбу, тож лінії виходили неакуратні та нерівні, а робота в черговий раз повторювалася. Тож знову побачивши таку картину, Річард заприсягнувся придумати щось, що допоможе малярам у їх роботі.

Як створити клейку стрічку він не розумів, однак, був певен, що потрібно чимало експериментувати, а робота в «3М» дала для старту досліджень усе необхідне. Хлопець з головою поринув в дослідження й перепробував найрізноманітніші суміші олій, гліцерин, насіння, смоли й навіть жувальну гумку. Однак такі експерименти давалися взнаки на інших обов’язках працівника, тож Дрю вимушений був продовжувати їх проводити власним коштом у вільний час. Однак через два роки клопіткої праці йому все-таки вдалося знайти ідеальний баланс меблевого клею та гліцерину, що тонким шаром наносився на підготовлений папір.

Спершу безпосередній керівник винахідника не бачив потенціалу у такій розробці й відмовив у покупці станка для масового виробництва стрічки. Тож Річард був змушений самостійно його збудувати. Дізнавшись про таку настирність, керівник все-таки вирішив підтримати подальші розробки персоналу й дав зелене світло інноваціям в компанії.

Прозорий скотч: як відбувалась еволюція?

Тим часом конкуруюча фірма «DuPont» винайшла прозорий целофан, який з кожним днем користувався все більшою популярністю серед населення. Це дало ще один поштовх для досліджень й нових розробок: Дрю розпочав повноцінну кампанію по створенню прозорої клейкої стрічки на основі целофану. Після року щоденних невдач винахідник досягнув поставленої мети. А 27 травня 1930 року він запатентував свій винахід й запустив його у масове виробництво.

Пакувальний «скотч» – сьогодення

Звичайно ні винахідник, ні його послідовники не зупинилися на досягнутому. Тож клейку стрічку продовжують й далі вдосконалювати й вражати її безмежним потенціалом та варіаціями використання.

От і в інтернет-магазині «Центр Упаковки» представлено доволі широкий асортимент, де кожен знайде необхідне поєднання розмірів, міцності та кольорових рішень! Якщо ж у вас є інше бачення, то ми з радістю створимо клейку стрічку під індивідуальне замовлення.

Коментарі (0)

Product added to wishlist

Ми використовуємо файли cookie для забезпечення функціональності веб-сайту, аналізу використання сайту, включення функцій соціальних мереж та допомоги в наших маркетингових зусиллях. За умовою буде зберігатись лише необхідні файли cookie, і натискаючи кнопку «Видалити всі файли cookie», ви погоджуєтесь на зберігання всіх файлів cookie на вашому пристрої. Ви можете персоналізувати свої попередження, отримати додаткову інформацію, а також відкрити або змінити своє погодження в будь-який час, натиснувши «Налаштування файлів cookie» або перейти за посиланням із повідомленням про файли cookie, доступному на сайті. Щоб отримати додаткову інформацію про використання файлів cookie, відвідайте веб-сторінку з повідомленням про файл cookie.